סוגי קפה

אם גם אתם לא מצליחים להעביר את היום בלי לפחות כוס קפה אחת אנחנו לחלוטין מבינים אתכם. קפה העשוי היטב הוא עולם, מכונות קפה איכותיות יכולות להפיק את הקפה המושלם ואין כמו הרגע הזה שבו אתם לוקחים לעצמכם מעט נחת, גם בימים העמוסים ביותר שלכם והלגימה הראשונה מהקפה משנה לכם את כל היום לטובה. הנה כמה סוגי קפה מרכזיים ומבוקשים שחשוב להכיר, כי תמיד טוב להכיר סוגי קפה חדשים וליהנות מטעמים שהם עולם שלם ומרגש.

סוגי קפה – לא מדובר בעוד שתיה חמה

בין אם אתם חובבי אספרסו או חובבי סוגי קפה שונים שהם לא רק אספרסו הבסיס הוא הפולים. אתם מחפשים ורוצים ובצדק פולי קפה שהינם איכותיים וגם רוכשים קבועים של קפסולות קפה הנה מידע שחשוב לדעת אותו. הפולים נחלקים באופן כללי לשתי קטגוריות שהן ערביקה ורובוסטה. רובוסטה היא קטגוריה בה יש לפולים יותר קפאין ויותר נוגדי חמצון ובערביקה יש עומק רב יותר. 

אילו סוגי קפה קיימים והכי מבוקשים?

בין מגוון הסוגים השונים וגם קפסולות קפה שונות ומגוונות ישנם כמה סוגים מרכזיים ומבוקשים:

  • אספרסו – זהו סוג הקפה הכי נפוץ ומבוקש כאשר היתרון המהותי שלו הוא החוזק. יש כמה סוגים של אספרסו. 
  • קפה הפוך – קפה זה הוא קפה שמורכב מחלב ומאספרסו ויש כמה סוגים של קפה הפוך שבהם כמות החלב משתנה, או סוג החלב משתנה.
  • קפוצ'ינו – זהו סוג של קפה המשלב חלב מסוגים שונים יחד עם אספרסו. המינון הוא מנה אחת של אספרסו בדרך כלל ושליש כוס של חלב חם, ועוד שליש של כוס חלב מוקצף.
  • מוקצ'ינו – זהו קפה קפוצ'ינו עם נגיעות שוקולד לרגעים שבהם אתם מחפשים גם משהו מתוק וגם קפה. 
  • מקיאטו – באיטלקית מקיאטו הוא מוכתם וזהו למעשה סוג הקפה, קפה שיש בו כתם של חלב שהוא מוקצף כמו אספרסו. לרוב זוהי כפית אחת בלבד של חלב המכתים ואפשר גם להוסיף קצף.

קפה אמיתי קונים אך ורק אצל המומחים

מגיע לכם ליהנות מקפה איכותי ואמיתי, רויאל קפה המומחים לקפה נוסד בשנת 1991 עבור קהל לקוחות אקסקלוסיבי שיודע להעריך קפה טוב וגם מכונות קפה איכותיות. המותג מרחיב את הידע למען הלקוחות ומגדיל את מבחר חברות הקפה השותפות לעבודה על מנת לייבא סוגי קפה שונים ומגוונים המתאימים לכולם. צרו קשר כבר כעת, קפה אחד והחיים שלכם טובים יותר.