כמה קפה מומלץ לשתות ביום?

אם אתם מהאנשים שלא מצליחים להתחיל את היום בלי כוס קפה אנחנו מבינים אתכם לחלוטין. יחד עם זאת לא מעט אנשים תוהים כמה קפה מומלץ לשתות ביום וזו תהייה נכונה וחשובה. הקפה נותן מיקוד, מחדד את המוח ומעיר אותנו ולא בכדי הוא קיים גם במוצרים אחרים ובסוגי שתיה אחרים ולאו דווקא כקפה עצמו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי כמה קפה מומלץ לשתות ביום.

כמה קפה כדאי לשתות ביום

על פי רשות המזון האירופאית הצריכה המומלצת של קפאין  ליום למבוגרים הם עד 4 כוסות ביום, משמע, עד 400 מ"ג של קפאין. כמובן שהנושא מאד אינדיבידואלי ותלוי מצב בריאותי רפואי, גיל, ורקע אישי של כל אחד ואחת בצורה נפרדת. יש גם לקחת בחשבון קשישים עם רקע רפואי, נשים בהריון ואנשים עם נטייה להתמכרויות. אם אתם תוהים לגבי ילדים ובני נוער ישם גם נערים וילדים שמתחילים לשתות קפה בגיל מאד מוקדם ועל כן הצריכה כאן חייבת להיות בהגבלה של לא יותר מ-3 מ"ג לכל קילו במשקל הגוף של כל ילד וילדה, ונער ונערה. נערים וילדים עדיין חשופים לקפאין דרך שוקו, שוקולד, תה וקקאו. בין אם אתם שותים קפה מתוך מכונת קפה אוטומטית או מכינים לבד דרך מכונה בבית או במשרד, חשוב לדעת את הנתונים הללו. הקפידו על האיכות שלה קפה ואם אתם רוכשים פולים או קפסולות של קפה עשו זאת באמצעות אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. 

קפה הוא עולם שלם

זה לא סוד שחובבי קפה רבים הפכו את עולם הקפה לעולם רציני יותר עבורם בין אם מדובר על הרחבת הידע הרבה מעבר לשתיית קפה מתוך מכונת קפה אוטומטית או בילוי בבית קפה. כאשר מדובר על שעור הקפאין במשקה עצמו השינוי הוא בהתאם לסוג הקפה וגם לסוג התערובת. למשל, ספל אספרסו יהיה בעל עד 100 מ"ג קפה. ספל נטול קפאין יהיה בעל עד 5 מ"ג קפה וקפה שחור יהיה בעל עד 200 מ"ג קפה. רויאל קפה היא מחברת הקפה המובילות בישראל ובעלת וותק משנת 1991. החברה מעניקה שירות אדיב, סבלני ומקצועי למגוון לקוחות מרוצים. צרו קשר כבר עכשיו.