מכונת קפה למשרד

כיום קשה למצוא משרד ללא מכונת קפה ולא בכדי, מדובר במוצר הכי מבוקש עבור משרדים. אם עד לפני שנים מוצר זה היה שמור אך ורק למשרדי יוקרה או משרדי בוטיק כיום המוצר המבוקש הזה נמצא בכל משרד כמעט גם כי התמורה להשקעה היא מאד משתלמת וגם כי ישנו מגוון של מכונות ומחירים המתאימים כמעט לכל כיס. הנה כל מה שחשוב לדעת על איך לבחור מכונת קפה למשרד שתתאים לכולם, גם לעובדים וגם לאורחים המגיעים אל המשרד שלכם.

מכונת קפה למשרד – זה לא עוד קפה, זה עולם שלם של טעמים

שנים רבות הורגלנו שקפה במשרד הוא למעשה צנצנת קפה מזכוכית ליד קומקום עם מים חמים ושאר האופציות הרגילות של סוגי הסוכר והחלב. יחד עם זאת, כיום כל משרד המכבד את עצמו ואת עובדיו דואג למכונת קפה איכותית שמשפרת את תנאי העבודה במשרד. בזכות מכונת קפה משרדית אפשר להציע מגוון סגנונות קפה וטעמים שונים.

איך למצוא את המכונה המתאימה למשרד שלכם?

אנחנו יודעים שזאת נראית משימה מאתגרת אך כאשר אתם עושים זאת נכון שום דבר לא באמת מאתגר. הנה שתי שאלות מרכזיות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחרים את מכונת קפה משרדית שתתאים לכולם:

  • כמה כוסות קפה שותים במשרד שלכם?

שימו לב, לא מדובר בכמה אנשים שותים קפה במשרד, אלא כמה כוסות קפה שותים בפועל. התפוקה שמכונת הקפה מעניקה היא נתון חשוב במקרה זה ויש לבדוק את הנתון הזה לפני רכישת המכונה כי כל מכונה היא בעלת תפוקה אחרת.

  • האם קפסולות או פולי קפה?

אלו שני פתרונות שאינם דומים אחד לשני. מכונת קפה מקצועית שמבוססת על פולים או מכונה המבוססת על קפסולה תעניק לכם קפה איכותי. במקרה זה, זה כבר עניין של העדפה וגם התעסקות שונה ברמת התחזוקה. 

מהרגע שכבר יש לכם את כל המידע, זה הזמן להכין את פינת הקפה המשרדית כך שתהיה נעימה, מפנקת והכי חשוב נגישה. 

קפה אמיתי רוכשים אצל המומחים

כאשר אתם רוכשים מכונת קפה מקצועית חשוב שתעשו זאת אצל החברת המתמחות בכך. חברת רויאל קפה הוותיקה כאן בשבילכם עם ידע נרחב, מכונות קפה מקצועיות, שירות אדיב וסבלני ומקצועיות ברמה גבוהה. צרו קשר כבר כעת.